Умови надання доступу

Система керування замовленнями — це інтерактивна служба, яка дозволяє зареєстрованим користувачам і партнерам підприємства формувати замовлення, отримувати інформацію про їх стан і готовність, розраховувати вартість та контролювати рух коштів, проплати й нарахування в режимі он-лайн, використовуючи закриту зону офіційного веб-сайту компанії.

Для до системи керування замовленнями Вам необхідно увійти на сайт, використовуючи заздалегідь отримані дані партнера (клієнта), тобто логін і пароль доступу. Просимо звернути Вашу увагу, що для підвищення безпеки користування системою, отримання реєстраційних даних в режимі он-лайн не передбачено.

Для активації облікового запису та отримання реєстраційних даних Вам необхідно звернутися до служби підтримки клієнтів або за телефоном +380 (412) 460-461. Ви повинні бути готові надати оператору повну назву юридичної чи фізичної особи, контактну інформацію (включаючи телефони та адреси електронної пошти), а так же номер договору про співпрацю або іншого документа, що підтверджує Ваші відносини з підприємством.

Зверніть увагу, що надана Вами інформація повинна бути перевірена представником компанії, тому Ваші реєстраційні дані будуть вислані Вам не раніше, ніж через 24 години з моменту подачі заявки.

Після підтвердження, Ви зможете здійснювати вхід як з використанням наданих реєстраційних даних, так і використовуючи особистий профіль в Facebook.

Важливо! Ваші реєстраційні дані є конфіденційною інформацією. Зберігайте їх та не розголошуйте третім особам, оскільки робота в системі та суміжних службах пов’язана з наданням фінансової та іншої комерційної інформації. Просимо Вас також звернути увагу, що вся відповідальність за збереження реєстраційної інформації та інформації, асоційованої з даною реєстраційної інформацією, лежить тільки на користувачі-власнику цієї інформації. Компанія ТОВ Завод нестандартного устаткування «Універсал» не несе жодної відповідальності за втрату, розголошення та / або неавторизоване використання Вашої реєстраційної інформації.